guccicocos

Direktlänk till inlägg 20 februari 2012

Sjukt snygga skor!

Av Gucci & Coco - 20 februari 2012 16:01

Nu kan vi räkna med färg och mönster till våren och sommaren. Det Italienska modeföretaget Geox har gjort annorlunda - men supersnygga skor!  Alla tjejer drömmer väl om dessa? Åtminstone jag!

Här är priserna på de nya skorna.


Janira 1 099 kr

Peonia 999 kr

Jona sneakers 999 kr

Egezia 1 299 kr

Rewind 1 399 kr

Ivana 1 399 kr


+ Superdupersnygga!

- Väldigt dyra

Men de är ju Italienska! Bara skriker kvalitét :)


Här är ett exemplar av ett par av skosamlingen.

//Puss och Kram från eran Gucci

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gucci & Coco - 30 mars 2012 15:27

Förlåt att jag inte har bloggat på länge nu, det har varit fullt upp! Men nu är det fredag och snart påsk. Härligt, härligt. Jag älskar att man äter så god mat...och allt påskgodis förstås! Vi har påsklov nu och massa tid att göra det vi tycker om. S...

Av Gucci & Coco - 12 mars 2012 18:06


Hej igen! Hoppas att ni har haft en fantastisk vecka medans jag har vart och gottat mig i Teneriffa, Spanien, I en vecka.  Jag vill bara säga förlåt över att jag inte har bloggat på sistone och att jag kommer börja blogga som en galning får jag hop...

Av Gucci & Coco - 12 mars 2012 10:14

God morgon alla! Ja, i lördags avgjordes alltså  vem som vann Melodifestivalen 2012. Loreen vann med låten "Euphoria", Danny kom tvåa med låten "Amazing" och Ulrik Munther blev trea med låten "Soldiers" på delad plats med David Lindgren med sin låt "...

Av Gucci & Coco - 10 mars 2012 13:48

Ni alla har bara varit så himla gulliga! Jag ville bara säga tack för alla fina kommentarer. Era åsikter betyder jättemycket. Det gör att våran blogg bara blir bättre och bättre. Jag önskar att Coco kunde se allt fint ni har skrivit, men hon är ju ty...

Av Gucci & Coco - 8 mars 2012 14:59

Aa, som ni kanske har förstått ligger mitt stora intresse på Melodifestivalen just nu. Och på lördag är finalen! Vem blir hissad och vem blir dissad av tittarna? Ja, det är ett mysterium. Den stora festen kommer vara i full gång och golvet vått av sv...

Presentation


Gucci & Cocos Fabulösa liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Kärlek är nåt av det bästa som finns...eller? Hur är ditt förhållande nu?
 Singel
 Kär, lycklig och galen som aldrig förr!
 Blev just dumpad... :(
 Hah! dumpade just honom/henne!
 Osynlig för honom/henne.
 Olyckligt kär.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards